مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 18:572021-03-13حوادث

بسته حوادث| از زمین خواری 214 میلیاردی در فیروزآباد تا کشف مواد محترقه


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف زمین خواری به ارزش 214 میلیارد ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رهام بخش حبیبی با بیان این خبر اضافه کرد: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی مبنی بر یک فقره زمین خواری و دیوار کشی به میزان 214 هکتار در یکی از روستا های شهرستان فیروزآباد، موضوع موران قرار گرفت.

   وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در این خصوص ضمن امحاء دیوارکشی، 214 هکتار از اراضی ملی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اراضی ملی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان، 214 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری متهمان که اقدام به زمین خواری کرده اند در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار حبیبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو، مراتب را به مرکز فوریت های 110گزارش کنند تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرد.

کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در ی بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، از نگهداری مقدار زیادی مواد محترقه در دو مغازه سوپر مارکت و فروش آن در بین جوانان در یکی از محلات مطلع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حوادث| از زمین خواری 214 میلیاردی در فیروزآباد تا کشف مواد محترقه

بسته حوادث| از زمین خواری 214 میلیاردی در فیروزآباد تا کشف مواد محترقه